Voorbereiding - Reisverslag uit Westkapelle, Nederland van Jakomien Visser - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Westkapelle, Nederland van Jakomien Visser - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Jakomien

Blijf op de hoogte en volg Jakomien

12 Oktober 2015 | Nederland, Westkapelle

Elke dag spreken Myrte en Ik elkaar en gaat het wel over de voorbereidingen.. Zo ook gisteren Myrte kwam op bezoek en ze vertelde dat we over 12 weken al weg gaan en zij zelfs al over 9.. Myrte gaat namelijk eerst nog een maandje met familie weg.. Ze vertelde me dat ze het toch best eng vind om zolang weg te zijn en zeker niet de vertrouwde luxe te hebben die we thuis hebben. Elke dag gaat er door me heen wat we nog moeten doen of wat er nog gaat komen. Zo was het ook de bedoeling dat Myrte veel ging uitzoeken omdat ik bezig was met afstuderen en natuurlijk graag op reis wilde met dat papiertje.. Maar omdat er wat tegen zat heb ik besloten om mijn studie even weg te leggen en na mijn reis er aan verder te gaan. Dus dat betekent dat ik Myrte kan gaan helpen met voorbereidingen.

Tussen de schooldingen door heb ik natuurlijk ook wel dingen gedaan en ben ik ook bezig geweest met informeren. Maar ja nu mag ik dan toch ook zelf alles gaan doen.. Natuurlijk erg leuk maar ook spannend en teleurgesteld dat ik mijn diploma nog niet heb.

Er zijn natuurlijk ook wel wat nadelen aan zo een reis voorbereiden..
Zo was ik vorige week in de stad met Simone en zei shopte er op los. Normaal gesproken zou ik mee doen en meer kopen maar helaas ik keek enkel en durfde niet eens te passen.. Ik voelde me niet happy maar als je dan even 2 tellen nadenkt weet ik waar voor ik het doe.. Hoe minder ik nu uitgeef hoe meer ik daar kan uitgeven.. Zo heeft iedereen nadeel ook zijn voordeel..

Maar als ik dan nu nog 3 maanden moet gaan werken en wachten word ik iets minder blij het liefst zou ik nu gaan.. Maar helaas..

Er is genoeg te doen. Wij zijn druk bezig met de laatste dingen.. Wij willen natuurlijk geen planning maken maar we willen wel wat streef punten hebben zodat we wel weten wat er allemaal te zien is.. En de eerste nacht willen wij natuurlijk gewoon een lekker luxe hotelletje hebben..

De komende 3 maanden wil ik jullie op de hoogte houden van de laatste voorbereidingen van onze reis..

tot 12 januari horen jullie nog geklaag en vanaf dan zullen jullie onze mooie verhalen hopelijk kunnen lezen..

Wij gaan weer snel verder en tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Westkapelle

Azie

Thailand, Vietnam, Laos

Recente Reisverslagen:

30 December 2015

laatste loodjes

12 Oktober 2015

Voorbereiding
Jakomien

Actief sinds 12 Okt. 2015
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 1221

Voorgaande reizen:

12 Januari 2016 - 12 Mei 2016

Azie

Landen bezocht: